Veelgestelde Vragen (FAQ)

Welkom bij de FAQ van dediywinkel.nl. Hieronder vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten, bestellingen en service.

Voor vragen kun je contact opnemen via info@dediywinkel.nl

Bij een bestelling vanaf €60,- of meer betaal je geen verzendkosten.

Bestel je voor een bedrag onder de €60,-, dan rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van €4,95.

Onze levertijd bedraagt normaal gesproken 5 tot 10 werkdagen.

Houd er rekening mee dat dit in sommige gevallen kan uitlopen, bijvoorbeeld door drukte, feestdagen of onvoorziene omstandigheden.

Uiteraard doen wij er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen.

Ja, je hebt 14 dagen bedenktijd om je bestelling (ongebruikt en in originele staat) te retourneren.

Stuur ons een e-mail met je ordernummer en je ontvangt instructies en een retourlabel.

info@dediywinkel.nl

Het retourneren van een bestelling is bij ons op eigen kosten.
Je kunt zelf de verzendmethode kiezen waarmee je het pakketje terugstuurt. Zodra wij je retour hebben ontvangen en verwerkt, storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug.

Is je bestelling beschadigd of foutief geleverd?
Dan zorgen wij er uiteraard voor dat je kosteloos een nieuw product ontvangt.

Stuur een mail naar info@dediywinkel.nl met alle foto's waarin duidelijk naar voren komt dat het product beschadigd is aangekomen. Nadat is bevestigd dat jouw bestelling onjuist of beschadigd is aangekomen, sturen wij direct een vervangend product op.